Wszystkie dzieci profesora

Polska żyje sprawą policjanta zamordowanego przez dwóch bandytów. Nie minęło wiele godzin, już następny policjant starł się z bandytami.

Gdyby nie istotne bieżące wydarzenia (olimpiada) oraz ograniczone możliwości intelektualne 95% populacji, można by postawić pytanie – jaki jest powód wysokiej przestępczości wśród młodzieży.

Początkowo byłem przekonany, że zdziczenie jest efektem brutalności w mediach (gry, filmy) i brakiem perspektyw ekonomicznych. Dopiero gdy przeczytałem Freakonomics zrozumiałem, że przyczyny leżą głębiej. (O książce tej pisałem, ale w związku z ostatnimi wydarzeniami trzeba ją przypomnieć.)

Wysoka przestępczość młodocianych jest efektem wysiłku katotalibów spod znaku ZChN. To prof. Chrzanowski i jego koledzy wprowadzili nam ustawę antyaborcyjną, która doprowadziła do masowych urodzeń bękartów w rodzinach patologicznych. Dla tych podludzi żadne normy społeczne nie mają znaczenia i spodziewam się, że w następnych latach będą oni mordować rodziców kochających swoje gwiazdeczki.

Populiści będą nawoływać do surowego karania, wprowadzenia sądów doraźnych itp. To nic nie zmieni. Należy wprowadzić planowanie rodziny i edukację seksualna, jak również prawo do aborcji i dotowanie antykoncepcji. Należy zalegalizować i promować sterylizację wśród meneli.

Lepiej wydać parę złotych na podatki fundując bezpłatną antykoncepcję niż być zasztyletowanym w przejściu podziemnym. Lepiej wysterylizować menela niż utrzymywać jego syna za kratami przez 25 lat.

A na razie – noście kamizelki kulo i nożoodporne. Dziekujemy, profesorze !

Share This Post

60 thoughts on “Wszystkie dzieci profesora

  1. Zamiast smiesznego becikowego, ktory to zasilek promuje rozmnazanie wlasnie wsrod opisanych powyzej nizin spolecznych, wprowadzic ‘dobrowolna’ sterylizacje meneli. Kazdemu ‘ochotnikowi’ obiecac wyplate pewnej kwoty. To beda pieniedze wydane duzo rozsadnie niz dotowanie rozmnazania becikowym.
    A aborcja… poki co trzeba radzic sobie samemu w razie wypadku przy pracy. Ci myslacy perspektywicznie poradza sobie niezaleznie od utrudnien stosowanych przez milujacych zycie (milujaccy tak dlugo, jak dlugo znajduje sie owe zycie w lonie matki, pozniej kazdy ma w dupie), patologia zas nadal bedzie ‘robic dzieci’ na becikowe.

  2. ale jak tu sterylizować meneli, gdy odgórne założenie jest, że ich dzieci będą grzecznie pracować i placić zus-owi na nasze emerytury…

  3. Doxa-w kontekscie swojego wpisu o kolorowych powinienes chyba przmyslec swoje stanowisko wobec KK.Nie jestem katolikiem ale sadze iz laicki eksperyment sie nie udal i Europa pozbawiona podloza ideologicznego ugina sie pod naporem islamskich dzikusow.Potrzeba nam ideologia-bojowa i zakorzenioona w naszej kulturze-tylko KK spelnia te warunki-no chyba ze wolisz Polske jako kolejny kalifat.

  4. @GORLI

    Jak te dzieci beda pracowac, skoro przyklad idzie z gory, a rodzice praca sie nie hanbia? Nie trzeba miec doktoratu z socjologii, zeby wiedziec, ze takie oczekiwania sa kompletnie nie realne.

  5. Doxa.
    Lubie twoj blog, w wiekszosci zgadzam sie z tezami, ktore stawiasz i pogladami, ktore prezentujesz na lamach tego bloga. Ale … skad w tobie tyle jadu? Ja jestem za…iscie zlosliwy, no ale ty? Mistrzu moj, moja cieta riposta, moja ironia, wrodzona zlosliwosc blednie przy tobie. Nie godzien jestem twych stop calowac. A meneli fakt, sterylizowac 😛 . A tak na powaznie to zlikwidowac ten chory socjal, menelom odbierac dzieci, w przypadku braku opieki nad nimi, gowniarzy karac robotami publicznymi za wandalizm-jakby gnoj popracowal fizycznie kilka miesiecy pro publico bono, toby moze cos dotarlo do zakutej lepetynki.

  6. @Piotr34
    KK? Jakby mało nas okradli przez ostatnie 30 lat?
    Jakby mało nam krwi napsuli? Religia nie jest potrzebna, mamy z niej to co nam było potrzebne. Teraz możemy stworzyć nową ideologię bojową, stara się przejadła, poza tym, większość Polaków jest obłudnikami, którzy nigdy nie wierzyli w KK i chrześcijaństwo, więc niestety ale źle celujesz, dla nas to nie jest ideologia bojowa, jedynie kula u nogi.

  7. Piotr34:
    jedyna alternatywa KK? Wolne zarty.
    Nie rozumiem, dlaczego ludziom wydaje sie, ze uniwersalnym rozwiazaniem problemow wszelakich jest religia.
    Prawie jak plaster na syfa, egzeme, waglik i katar. Cudowne rozwiazanie.
    Ideologia nie musi miec podloza religijnego, zeby byla skuteczna, wezmy chocby komunizm i faszyzm.

    goodgirl:
    pomysl z platna sterylizacja jest w sumie niezly 🙂 obawiam sie jednak, ze nie przejdzie. Juz widze jak KK porusza niebiosa i ziemie, zeby tylko nie dopuscic do jego realizacji.

  8. Doxa ciepło, ciepło, ale nie gorąco.

    Uważam że kk walnie przyczynił się do lawinowego wzrostu patologii.
    Twierdzę że kk generuje patologiczne postawy od zarania swojej historii.

    Nie chodzi tu jednak o stosunek kk do antykoncepcji.

    Chodzi tu o sprawę zaiste fundamentalną !

    Czynnik który patologiczne postawy generował oddziaływał także w dawnych czasach na ludzką psyche ale w znacznie mniejszej części populacji i nie był tak zjadliwy jak w czasach współczesnych.
    Na tą jego mniejszą zjadliwość wpływały min. takie czynniki jak fakt iż ludzie żyli znacznie bliżej natury, religia nie krępowała ich z początku tak mocno jak po stuleciach indoktrynacji, znacznie większy zamordyzm, surowe kary, powszechny strach przed wiekuistą karą piekielną, życie w mniejszych wspólnotach (wioski, miasteczka) gdzie rodząca się patologia nie była anonimowa i nie mogła bezkarnie narastać w obłąkańczym szale.

    Jaki więc to czynnik ?
    Taki który nawet populację Aniołów jest w stanie szybko przemienić w bestie !

    Wspomnijcie mit o grzechu pierworodnym i historię wypędzenia z Raju.
    Epicentrum tej bajki, tego mistycznego przekazu, będącego fenomenalną przenośnią, znajduje się przy Drzewie Wiadomości Dobrego i Złego.
    Czy skonsumowane jabłko wbrew woli Pana oznaczało jak sugeruje kk grzech seksualnej “nieczystości” czy może była to pierwsza lewizna ?
    Kim jest mistrz kłamstwa, wąż pradawny który skusił Ewę ?

    Odpowiedź jest przed wami i tkwi w nazwie Drzewa.

    Jakie inne żywe stworzenie na tej umęczonej Ziemi ma tak patologiczny jak ludzkość, krańcowo nienaturalny stosunek do swojej seksualności ?
    Kto ludzkości odebrał i stale uparcie odbiera poczucie niewinności w miłości ?
    Kto wmówił rajskim Aniołom że są grzeszne, pełne nieczystych chuci i plugawych organów które należy wstydliwie zasłaniać ?
    Kto zeszmacił cudowny, boski, naturalny, łączący a nie dzielący, najwspanialszy aspekt życia ?
    Kto z tego boskiego ASPEKTU uczynił archetyp zła i grzechu ?
    Kto przed ludzkością postawił anty seksualny mur i postawił dwie alternatywy:

    – albo jesteś człowiekiem zahamowanym, zastraszonym i zniewolonym, ograniczonym owym murem,
    – albo “przeskakujesz” mentalnie ów mur za pomocą cynizmu, wulgarności, porzucenia wszelkich wartości w tym wartości rzeczywiście pozytywnych.
    Odrzucasz cały bagaż religii by zaznać pozornego “wyzwolenia”.
    Tyle że stajesz się bestią.

    Nic dziwnego że we współczesnych czasach które likwidują ograniczenia czasów minionych coraz mniej jest ludzi z narzuconym przez religię syndromem anty seksualnym a coraz więcej cynicznych bestii w ludzkich skórach, które odrzuciły wszelkie wartości dla seksualnego “wyzwolenia”.

    Na miłość boską przecież każdy z Was to widział od szczenięcych lat na podwórku.
    Wystarczy tylko ułożyć sobie logicznie tą układankę. Przypomnieć sobie morze szczegółów, faktów choćby związanych z podwórkowym “uświadomieniem” seksualnym.
    Dokonać analizy i syntezy faktów.

    Prawdziwa droga wyzwolenia to dostrzec ten narzucony ludzkości krańcowo destrukcyjny mechanizm.

    Po tych słowach chyba już wiecie kim jest szatan, mistrz kłamstwa, wąż pradawny ? 😉

  9. @34

    “Kto ludzkości odebrał i stale uparcie odbiera poczucie niewinności w miłości ?
    Kto wmówił rajskim Aniołom że są grzeszne, pełne nieczystych chuci i plugawych organów które należy wstydliwie zasłaniać ?
    Kto zeszmacił cudowny, boski, naturalny, łączący a nie dzielący, najwspanialszy aspekt życia ?
    Kto z tego boskiego ASPEKTU uczynił archetyp zła i grzechu ?”

    Jak to kto?! KOSCIOL I JEGO AGENCI!

    A tak wlasciwie, to czemu widzisz tylko w dwoch kolorach? Nie trzeba sokolego wzroku, aby dostrzec odcienie szarosci.

    Postuluje za rozmnazaniem przez paczkowanie! Bedzie idealne – niewinne i aseksualne 😉

  10. @goodgirlproject

    Stanowczo sprzeciwiam się rozmnażaniu przez pączkowanie ! 😉
    Coś co jest dobre dla prostych organizmów jest zabójcze dla organizmów złożonych. Jakość naszego genotypu wymaga bioróżnorodności.
    I to na poziomie starosłowiańskiej nocy Kupały a nie na poziomie zgrzebnej monogamii. 😉
    Werbowanie chętnych na “pączkowanie”, przypominam że tłusty czwartek był wczoraj ;), znamionuje że i Ty jesteś ofiarą węża pradawnego, skoro Twa świadomość traktuje pączkowanie jako niewinna formę rozmnażania bo formę aseksualną.

    Chyba nie odkryję Ameryki jeśli stwierdzę w tym miejscu że MIŁOŚĆ jest sensem życia.
    Niestety procesowi pączkowania MIŁOŚĆ jest obca.

    Przeczytaj mój poprzedni post jeszcze raz a dostrzeżesz trzeci kolor (w całej jego ferii tęczowych barw), więc kto tu widzi w dwóch kolorach ?

  11. Nie chce wymyslania zadnych nowych ideologii poniewaz:

    1.NIe ma na to czasu(starcie cywilizacji Europa vs Islam wlasnie sie zaczyna i nie czas na eksperymenty)
    2.Historia pokazala ze nie jestesmy zbyt dobrzy w wymyslaniu nowych ideologii(komunizm,faszyzm).W sumie latwo zauwazyc iz ideologie stworzone sztucznie(faszyzm,komunizm)szybko upadaja na ogol przy okazji robiac kupe szkod.Ideologia musi pasowac do naszej kultury i wyewoluowac droga naturalna-to zajmuje dziesiatki a czasem setki lat-nie ma juz na to czasu-patrz punkt 1.
    3.Historia pokazuje iz wiekszosc ludzi potrzebuje transcendencji(piramida Maslowa sie klania)-nawet komunisci to rozumieli wiec probowali “ubostwic”Lenina.To znaczy ze jedna religie mozna tylko zastapic inna bo jak historia pokazuje jeszcze nigdy spoleczenstwo ateistow nie pokonalo spoleczenstwa wierzacych-NIGDY.To co chcecie wymyslac nowa religie?-bez zartow-zreszta jak juz napisalem-nie czas na to (patrz punkt 1).
    4.KK odgrywal w naszej(europejskiej i polskiej)historii role zarowno negatywna jak i pozytywna-obie zreszta zostaly mocno zmitologizowane zarowno przez przeciwnikow jak i zwolennikow KK.Na dzien dziesiejszy jednak KK jest juz “oswojony” i nikogo nie przesladuje ani nie pali na stosach-to juz ideologia calkowicie cywilizowana i idealna dla naszych potrzeb(wojna cywilizacji)bo ma juz w tym doswiadczenie.Ze to brutalne i barbarzynskie?Moze i tak ale Zachod ginie i potrzebne sa ostre dzialania.

  12. Widzisz, doxa, wszystko byłoby takie proste, jak piszesz, niestety, fakty temu przeczą. Ustawa antyaborcyjna była uchwalona w roku 1993, a nożownik-morderca miał niemalże 18 lat, więc najprawdopodobniej został poczęty przed jej uchwaleniem – policz sobie.

    Zgadzam się co do zasady, że dotowanie meneli prowadzi do namnażania się patologii, ale nie jest to jedyne wytłumaczenie tego fenomenu, i niewłaściwe jest wiązanie go z takim czy innym prądem polityczno-intelektualnym w Polsce. Bo co w takim razie powiesz o “maniakach z Dnietropietrowska”? (http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs). Oni też są wytworem “katotalibanu”?

  13. Od podludzi poprzez planowanie rodziny, tak jak autor to rozumie, niedaleko jest do faszyzmu. Kto wg tow.Doxy miałby w tym rozwiazaniu robic za nadludzi?

  14. No to szkoda że niektórych nadludzi jeszcze nie wysterylizowali. Miejmy jednak nadzieję że poglądy nie przenoszą się przez spermę.

  15. Juz miałem cos skrobnąc ale odpowiedz nr 8 Pana /Pani 34 na temat roli KK w całosci wyczerpuje temat.Diagnoza jest celująca.W 100 % się z nia identyfikuje i bije wielkie brawa!!!

  16. Na razie nie rozmawiamy na temat tego, kto ma byc ubermenchem. Ustalmy na razie czy zgadzamy sie na to, ze kolesie ktorzy zarzneli tego policjanta sa podludzmi.

  17. Nie, oni sa wytworem experymentu nazywanego ‘stworzeniem czlowieka sowieckiego’. W planowany sposob wymordowywano wartosciowa klase srednia (tzw. kulakow i burzujow) a promowano cholote. To co sie tam dzieje to jest wynik 70 lat negatywnej selekcji.

    Na szczescie dla Polski i Polakow im slabsza Rosja tym mniej rozlanej polskiej krwi.

  18. Widze ze niektorzy tutaj chcieliby aby role przewodniej “ideologii”europejskiej odgrywala ideologia “robta co chceta”.Problem tylko w tym ze ideologia “robta co chceta”nie dziala-a raczej dziala w ten sposob ze otrzymujemy rozwydrzone spoleczenstwo bez zadnych zasad-gdzie kazdy z kazdym w tym ze zwierzatkami i tylko dzieci(nastepne pokolenia!!!)coraz mniej.W obecnej sytuacji geopolitycznej i demograficznej Europy(wymieranie)aborcja to nie zbrodnia ale cos znacznie gorszego-to BLAD.Jest wiele normalnych rodzin ktore nie moga miec dzieci-adopcja to jest rozwiazanie problemu(mamy i przyrost ludnosci i ograniczamy populacje meneli z pokolenia na pokolenie).
    Ja dostrzegam bledy KK i w zadnym wypadku nie chce oddawac im wladzy ale my ich potrzebujemy.Nie mowcie takze prosze ze obecne problemy i bieda w Polsce to wina KK bo to zwyczajnie brednia-za obecna dziadowska sytuacje w PL odpowiada postkomunistyczna mafia ktora rozkradla narodowy majatk i chodzi obecnie na pasku Brukslei i Waszyngtonu.

  19. Piotr34:
    adopcja to NIE jest rozwiazanie. Pokaz mi, ilu rodzicow chcialoby miec dzieci alkoholikow i przestepcow?
    Niewielu i trudno sie temu dziwic.

  20. panika2008:
    teza przedstawiona w Freakonomics (na ktora powoluje sie Doxa) to nie byl zaden polityczny prad ani nic z tych rzeczy.
    Po prostu facet zanalizowal setki tysiace danych, po kolei odrzucajac rozne wyjasnienia problemu gwaltownego spadku przestepczosci w USA.
    Doxa ekstrapoluje ten sposob myslenia na grunt polski.

    Zeby go udowodnic badz obalic, trzebaby przeanalizowac dane dotyczace Polski – w tym, najwazniejsze – ilosc osob urodzonych po wsprowadzeniu restrykcyjnej ustawy oraz to, GDZIE (tj. w jakich rodzinach) urodzilo sie ich najwiecej i porownac do czasow sprzed ustawy.

    Jeden odosobniony przypadek NIC ale to NIC tutaj ani nie udowadnia, ani nie obala.

  21. Religia (KK) jak i socjalizm – w UMIARKOWANEJ formie – moga byc znosne i przydatne dla spoleczenstwa.
    Kaplani sa uzyteczni na pogrzebach, slubach itp. Religia jest spleciona z tradycja i folklorem.
    Socjalizm pomaga biednym w edukacji lub opiece zdrowotnej (rowniez w ‘planowaniu’ rodziny)
    Problem zaczyna sie, gdy ideologie te staja sie totalitarne: jedynie sluszne i wszechobecne.
    Ludzie potrzebuja i religii, i socjalizmu. Chodzi o to, aby nie zjadaly one calej reki jak im sie poda maly palec.

  22. Szanowny gospodarzu, bandyci byli i będą zawsze w każdym społeczeństwie. Teza, że winę ponoszą za to wyznawcy Chrystusa jest bardzo śmiała. Muszę też przypomnieć Panu, że to że jesteś sobą zawdzięczasz tradycji związanej z cywilizacją rzymską. I to czy będziesz mógł się dalej identyfikować z populacja białego człowieka wywodząca się z tej cywilizacji zależy od tego czy powstanie coś co zablokuje agresywny islam (szczególnie w Europie, USA, Afryce). Ateizm się tu nie nadaje, bo za tą ideę nikt nie umarł na krzyżu i nie chce też umierać w inny sposób. Integracja katolików, protestantów i prawosławnych w ramach racji cywilizacji łacińskiej jest kwestią przeżycia nas i naszych potomków w najbliższych dziesięcioleciach. Mu tu w Europie jesteśmy u siebie, a goście powinni się zachowywać, tak aby nie obrażać gospodarza. No i przepraszam jeśli Gospodarz nie jest tym za kogo go uważam , czyli białego człowieka o tradycji judeochrześcijańskiej od pokoleń. Ja nikogo nie chcę nawracać – tylko dziwię się samobójczej manii wykształconej części społeczeństwa zachodniego, aby koniecznie zostać twarzą w twarz z Allachem. Bo w tamtym świecie akurat nikt nikogo nie sterylizuje.

  23. Ja pójdę podobnym wątkiem, nawiązującym do jednego z poruszanych tu tematów. Czyli – jak zatrzymać eksplozję populacji muzułmanów w Europie. Wszystkie dyrdymały o integracji, wychowaniu, itp. można sobie odpuścić. Skuteczność ich jest zerowa, a rezultat zawsze taki sam – powolna, pełzająca islamizacja, z taborami białych ludzi opuszczających Europę w końcowym jej etapie.
    Można wykorzystać ich broń, bazującą na wersetach koranu, a przejawiającą się, w zabranianiu swoim kobietom małżeństw z innowiercami, odmawiającymi konwersji na islam po ożenku.
    Należy wyhodować niezniszczalnego wirusa, który w klimacie europejskim zablokuje powstawanie chromosomu Y w nasieniu wszystkich tych, którzy np. nie jedzą wieprzowiny, albo jadają przez 40 dni tylko w nocy, itp. Dodatkowo, wprowadzi się całkowity zakaz łączenia rodzin. Po kilku latach, w rodzinach muzułmańskich zaczną rodzić się wyłącznie dziewczyny, które pozbawione wykonawców zbrodni honorowych, zostaną szybko zeświecczone i znaturalizowane przez nieislamskich samców.

  24. slav:
    tak, “w tamtym swiecie” nikt nikogo nie sterylizuje ani nie uzywa (a jesli juz to bardzo rzadko) antykoncepcji.

    Efekty? Prosze spojrzec na kraje arabskie, ktore nie maja zloz ropy.
    Zyje im sie bardzo przyjemnie i bogato, ot taki Jemen, Egipt (70% bezrobotnych) Somalia, Liban, Syria…

    Ile jeszcze trzeba pisac, glosic i oswiecac, ze mnozenie sie na potege NIE JEST zrodlem prosperity i dobrobytu?

    Obecnie w Europie, nawet GB i Holandii muzulmanie stanowia dosc niewielki procent spoleczenstwa. Nie trzeba popadac w lament i apokaliptyczne wizje, zeby zapobiec ich dominacji. Wystarczy obciac caly socjal a nastepnie z zelazna konsekwencja egzekwowac JUZ ISTNIEJACE prawo i nie dac sie zastraszyc.
    Do tego nie jest potrzebna jeszcze jedna, agresywna i ekspansywna religia.

  25. Zlikwidowac socjalizm to jak znikna zasilki to sie do roboty wezma, a w rodzinach normalnych ojcie bedzie duzo zarabial dzieki minimalnym podatkom to matka bedzie mogla w domu zostac i wychowywac bachory. Pomoze rowniez likwidacja przymusu nauki i panstwowych szkol, ktore zajmuja sie wychowywaniem bezmozgich idiotow i do tego mozna bedzie dalej podatki obnizac. Problem rozwiazany i do tego wszyscy zyskuja, nikt nie traci.

  26. Co do muzulman – mnie osobiscie to wali kto jaka religie wyznaje jesli przyjezdza do kraju w ktorym trzeba na sukces zapracowac (tzn kapitalistycznego). Pomoze przy okazji zapracowac na oddluzenie ZUSu. Kazdy kraj socjalistyczny rozdajacy zasilki za darmo konczy z tego powodu jako narodowy socjalizm z konfliktami na tle narodosciowym/rasowym.

  27. Futrzak, sorry, pitolisz jak połamany. W Indiach jest też duży przyrost naturalny, a zarazem szybki wzrost gosp. Kraje, które podałeś, mają gigantyczne problemy polityczno-społeczne będące efektem destabilizacji związanej z kolonizacją, a później dekolonizacją, wzrostem wpływów sowieckich, a potem ich spadkiem, ogólnie taki folwark różnych losowych sił m-nar. Plus Islam. Nie zapominajmy, że mają Islam.

    Nie wystarczy obciąć socjal. Konieczna jest kontrofensywa demograficzna. Jeśli za 100 lat europejczyków będzie 2x mniej, niż dziś, ze średnią wieku 60 lat, a islamistów 2x więcej, ze średnią 25 lat – to jak sądzisz, kto kogo zdominuje? Kto będzie pracował na ciepłe emeryturki europejczyków? Kto będzie egzekwował prawo, pracując w policji? Kto będzie “bronił granic”?

  28. @slav: świetny komentarz. Powtarzam, i czekam na odpowiedź ateistów mających plan stworzenia własnej ideologii bojowej:

    Jezus Chrystus umarł na krzyżu, dając chrześcijanom przykład absolutnego poświęcenia i najwyższej ofiary. Kogo, lub co za przykład weźmie sobie bojowy ruch ateistów? Dawkinsa, stojącego z uśmiechem na mównicy i opowiadającego anegdotki?

  29. panika:
    a byles w Indiach? I co z tego, ze jest duzy przyrost, jak na wsi nie maja nawet z przeproszeniem wystarczajacej liczby sraczy a co roku spory procent dzieci umiera na choroby tzw. brudnych rąk?

    co z tego, ze maja duzy przyrost, skoro prawie 50 mln ludzi z kasty dalitow zyje w strasznej nedzy?
    A widziales, ilu tam zebrakow na ulicy w Kalkucie albo Madrasie?

    A wiesz, jaki jest widok po wyladowaniu na lotnisku w Bangalore, “informatycznej stolicy Indii”? dwupietrowa gora smieci, smierdzaca jak sto nieszczesc, zaraz przy samym porcie.

    wiekszosc ludzi zachodu, podobnie jak Ty, powtarza mantre: Indie maja przyrost ludnosci, maja przyrost gospodarczy – SUCCESS!

    tylko kurna jak tam pojechac, to sprawy nie wygladaja wcale tak rozowo. I mimo owego cudnego rozwoju gospodarczego jakos sie cholera, nie chca poprawiac.

  30. Jest nas za dużo, zgadzam się z furzakiem, że ilość nie znaczy jakość.
    Czemu Europa lepiej żyje niż Indie bo jest nas mniej. Mniej zużywany surowców. Bieda powstaje z przeludnienia.
    Gdyby wziąść wszystkie surowce podzielić równo między wszystkie kraje to Europa by jeszcze miała a Chiny i Indie już nie.
    Przy takich olbrzymich populacjach w szybkim tempie zużyją wszystko. Dlatego zawsze Europa będzie bogatsza niż Indie, Chiny.
    Chiny żeby się rozwijać muszą pochłaniać gigantyczne ilości i wątpię by było to wykonalne przy obecnym stanie. Nie ma już kolejnej nowej ziemi z nowymi złożami.

    Żyjemy na ograniczonej planecie tak więc ludzi też powinna być ograniczona liczba albo będą wojny o resztki, ataki tych co nie mają na tych co mają itd..

    Do roku 1700 cały czas było 500 milionów ludzi i nagle eksplozja 1800 już 1 mld, 1900 2 mld, obecnie coś koło 7mld. Czyli rosnąca ilość ludzi kontra kurczące się surowce, obie krzywe rozchodzą się.

    To nie jest do utrzymania i żaden KK, ideologie komunizmu, kapitalizmu nie rozwiążą tego problemu.

  31. @Piotr34
    @Panika2008
    Bojowy ateizm mógłby się skupić na złu, jakie wyrządza instytucjonalna religia. I zacząć niszczyć wszelkie jej przejawy. Co wy na to? Do tego wszelkie łupy by sobie dzielili niczym chłopcy od krucjat, owszem nie wysadzali by się w autobusach wycieczkowych do watykanu czy mekki, ale jest tyle kreatywnych sposobów na posłanie religijnego motłochu do bozi, że nie wiem, czy starczyłoby internetu, żeby wszystkie spisać.
    Idealna religia ateistyczna, wolna miłość i tępienie religii teistycznych. Żadnych grzechów, poza wiarą w bozie. Grzechu karanego śmiercią. Ludziom też by się podobało, mniej więcej tak samo jak palenie heretyków, kamienowanie cudzołożnic, ostatecznie coś się dzieje, więc można wokół tego zrobić jarmark i całą rodziną popatrzeć, jak tępi się świrów.

    Może być? Jedyna różnica między tym, co zaproponowałem, a KK czy Allach Akbar voice driven bum-bum device jest taka, że tępimy ludzi za to, że wierzą w teizm. Można dorzucić palenie ksiąg zakazanych i inne zabawy, jakim oddają się religie. Bo ostatecznie byłaby to religia z tym, że ateistyczna, odrzucająca istnienie czegokolwiek, poza światem, jaki nas otacza. Oczywiście nie podałem tu kompletnej ideologi, ale ją się urabia pod potrzeby, a nie na odwrót.

  32. Julian:
    chwila moment, religia i ideologia to nie sa rzeczy tozsame.
    Aczkolwiek, przyznac trzeba, ze motlochowi wszystko jedno, ktore bierze gore: jedno i drugie zaspokaja podstawowe potrzeby duchowe, ze sie tak wyraze….

  33. @Futrzak
    Prawda jest ze nawet w UK czy Holandii muzulmanie stanowia niewielki procent(ok 5%).Ale juz teraz stanowia problem-co bedzie jak bedzie ich dwa lub trzy razy tyle?Siedze w UK i widze ze ich srenia wieku jest porazajaco niska(moze z 15 lat)i w nastepnym pokoleniu bedzie ich procent 15%.Jesli juz teraz probuja narzucic swoje prawa to co zrobia jak beda znacnzie liczniejsi.W swoim czasie przez jakies 2 lata mieszkalem na ich dzielnicy i pracowalem z nimi-nienawisc do cywilizacji bialego czlowieka,postawa roszczeniowa oraz zywczajne barbarzynstwo(wyrzucanie smieci na ulice,przybijanie paneli podlogowych na gwozdzie itp)sa na porzadku dziennym.Tak jak nie chcialbym aby w moim kraju rzadzili kanibale-lowcy glow tak i nie chce muzulmanow.

    P.S.Gdzies ostatnio widzialem takie zestawienie na temat ekspansji muzulmanow na swiecie z ktorego wynikalo ze gdy stanowia oni okolo 20% ludnosci w danym kraju to przejmuja wladze.Troche teraz jestm zajety ale pozniej poszukam i dam link.

  34. Życie jest chyba bardziej skomplikowane niż nam się wydaje:”Three faculty members were killed and three other school employees were wounded Friday in a shooting at the University of Alabama in Huntsville, a school spokesman said.”

  35. piotr34:
    to ja chce liste krajow, w ktorych przez lata muzulmanie jako imigranci doszli do liczby 20% a nastepnie przejeli wladze.

    Podstawowy blad wszelakich futurystow/prognostow polega na tym, ze ekstrapoluja OBECNY trend slepo w przyszlosc.

    Pamietasz lata 80-te, kiedy wszyscy wszem i wobec glosili, ze za 50 lat ludnosc Skandynawii sie zredukuje o polowe?
    Halo, no gdzie sa ci cudni prorocy dzis? Co mowia na fakt, ze Norwegia i Szwecja maja dodatni przyrost naturalny?
    Wot siurpryza…

  36. @futrzak
    Wyznawanie prawd objawionych niczym się nie różni od religii, niezależnie od źródła i treści.

    Ideologia to religia, religia to ideologia. Różnica między tymi dwoma określeniami chyba taka sama jak między zorganizowaną grupą przestępczą o charakterze zbrojnym a państwem. Czyli rozmiarem.

    Najgorszy tak naprawdę jest fanatyzm w jakiejkolwiek dziedzinie, gdyż nie dopuszcza on innych możliwości robienia czegoś w inny sposób niż akceptowany przez fanatyzm, nie dopuszcza możliwości, że sposoby akceptowane przez fanatyzm mogą być złe, mogą być błędne. Że poza tymi sposobami są jeszcze jakieś inne sposoby, możliwe że nawet o wiele lepsze.

    Z tego powodu fanatyzm wymiera, jak tylko traci cel, w ten sposób umierają religie, tracą wyznawców, bo wiara nie płonie już żywym ogniem, a co najwyżej tli się u kilku nawiedzonych. To widać po śmierci naturalnej KK, to samo będzie można oglądać w Islamie za powiedzmy, 200 – 600 lat, wypali się i tyle. My teraz mamy nie powtarzalną okazję, taką mniej więcej jaką miał i wykorzystał prorok Mahomet – stworzyć nową religię płonącą żywym ogniem, KK się wyczerpał, skończył, jeszcze dogorywa, ale kto będzie słuchać rydzyjka, za 5 lat? Kto będzie chodził do kościoła, skoro coraz więcej młodych ma dość tej obłudy (nie wierzę, ale starzy chodzili, to ja też chodzę).
    Globalne ocieplenie i jego religia mam nadzieję że nie wytrzyma naporu faktów, ale czy następna zima będzie równie wnerwiająca co ta to nie wiem.

  37. Julian:
    roznica miedzy ideologia a religia (w wielkim skrocie) jest taka, ze co prawda obie dziedziny odpowiadaja na te same pytania, ale odpowiedzi sa ROZNE.
    Ideologia nie zaklada istnienia bytow nadprzyrodzonych i specjalnej mocy – religia jak najbardziej.
    Religia jest znacznie bardziej, w sensie spolecznym, niebezpieczna, bo jej “prawdy” nie podlegaja zadnej weryfikacji i nie da sie ich ani potwierdzic, ani obalic.

    Moge sobie jutro zarejestrowac religie, ktorej sednem bedzie nastepujace wyznanie wiary:
    “istnieja rozowe slonie o naturze boskiej i dlatego oddaje im czesc.”

    Istnienia tych sloni nie da sie ani udowodnic, ani obalic. Podstaw sobie za slonia Jezusa i chwatit, jak dodasz 2 tysiace lat i mitotworczosc wspolczesnych i pozniejszych ziomkow.

  38. @Futrzak.
    Nigdy nie zastanawiałem się tak naprawę czym jest religia, a czym jest ideologia, tak długo, jak długo nie są fanatycznie wyznawane i nie nawołują do krzywdzenia kogokolwiek nie przeszkadzają mi.
    Osobiście po prostu nie widzę różnicy między ślepym wyznawaniem religii i ślepym wyznawaniem ideologii. Jedno i drugie prowadzi do nieszczęść.

  39. Ad 31,34 .
    Większość prognoz dotyczących trendów m.in.w populacji Europy jest pochodną prognoz Klubu Rzymskiego , skupiającego w swoim gronie naukowców różnych dyscyplin naukowych i przemysłowców.
    Sytuacja Islamu jest dość skomplikowana w Europie . Z jednej strony Niemcy z 2 mln Turków , GB z emigrantami ze swoich b.kolonii czy Francja z potomkami Algierczyków ( b.kolonia Francji )a z drugiej strony autochtoni Europejscy ze swoim socjalem i pogardą do pracy. Gdyby nagle odesłać emigrantów ( legalnych i nielegalnych ) do swoich krajów (!?) niektóre gałęzie gospodarek miały by okresowe trudności .Pomijam już stan miast po takiej akcji. Jedyną cywilizowaną metodą załatwienia tego problemu jest “atomizacja ” społeczeństwa emigrantów. Polegającą na takim ich rozmieszczeniu w społeczeństwie aby zminimalizować udziału Mułów w ich edukacji religijnej oraz ograniczyć przywileje socjalne ( Akcja “Wisła” tylko w Europejskiej skali ). Ponadto zmiana prawa wyborczego np.Prawo głosu otrzymuje osoba , która wykaże się ichnim PIT -em z przychodem rocznym z najniższą pensją. Zmiana prawa emigracyjnego ( trochę trudniejsza ze względu na akty ONZ ) ale spróbować można . Mniej optymistyczny wariant przedstawia poniższa scenka :

    Autobusem w Niemczech jedzie dwóch Turków, jeden mówi do drugiego po niemiecku:
    – Słuchaj! Już niedługo będą nas tutaj 2 miliony!
    Nagle odwraca się siedząca nieopodal babcia (Niemka) i rzecze:
    – Żydów tez kiedyś było tutaj dwa miliony.

  40. @Przemysław Słomski
    Postęp jest i to duży, a że biedni i ciągle 100 lat za zachodem to już inna bajka, rozwijają się szybko, płacąc straszną cenę przy okazji za to.

  41. Trudno mi sie zgodzic z pogladem, ze to Nasz Swiety Kosciol Katolicki jest odpowiedzialny za wzrost bandytyzmu. Sklonny bylbym natomiast winic za to chroniczna nieudolnosc polskiej policyji. Jest bowiem zdumiewajace, ze oplakujemy (nie ja) nieudolnego stroza porzadku publicznego, ktory najwyrazniej nie byl w stanie zastrzelic dwoch agresywnych chuliganow. Mam zreszta to samo wrazenie gdy ogladam w TV Polonia serial “Pitbull”, ktory ponoc oparty jest o autentyczne wydarzenia. Dzialajacy tam policjanci przejawiaja nie tylko kompletna nieznajomosc zasad prawa ale takze kompletny brak profesjonalizmu. Widocznie jest to zjawisko typowe dla tego srodowiska. Przestanmy wreszcie patyczkowac sie ze spoleczna patologia. Kara smierci i obozy koncentracyjne szybko naucza zblakane owieczki, ze powrot na droge cnoty jest korzystny dla zdrowia.

  42. Brawo Panie Profesorze !
    Święty Kościół Katolicki i obozy koncentracyjne.
    Zaiste dobrana to para.
    Pogratulować. 🙁

    Ps. Widzę że woli Pan otworzyć w Polsce obozy koncentracyjne niż choćby dopuścić tylko do siebie podejrzenie, myśli o destrukcyjnym wpływie na ludzkość tzw. wielkich religii spojonych jedną wspólną płaszczyzną – anty seksualną fobią doktrynalną.
    Fobią tak silną, tak umocnioną “żarliwą wiarą”, “tradycją” i “obyczajem”, tak uświęconą, że wobec niej nic się nie liczy.
    Ani indywidualny los człowieczy ani przetrwanie gatunku.

    A fe !
    To bardzo nienaukowe podejście.
    Powiedziałbym że antynaukowe.
    I nieludzkie.

  43. @34
    Osobiscie uwazam, ze Nasza Swieta religia Katolicka raczej lagodzi obyczaje niz je zaostrza. Trudno sobie wyobrazic aby 10 przykazan wywolalo jakis ujemny wplyw na wiernych jesli tylko ich przestrzegaja.Nie wiem tez co ma do rzeczy zalecana powsciagliwosc plciowa do zachowan kryminalnych. Tak czy inaczej uwazam jednak za korzystne zaostrzenie kar za dzialania antysocjalne, kryminalne i oszustwa. “Rozeczka bowiem Duch swiety bic radzi…”.A w dodatku kara dziala nie tylko zapobiegawczo ale takze usuwa niekorzystny element spoleczenstwa niekiedy nawet na zawsze. A to zawsze jest skuteczne.

  44. @Bobola:
    Zaostrzenie kar i lepsze przeszkolenie policji to jedno – napewno w Polsce powinno sie to zrobic (plus reforma policji i zmiana systemu plac).

    Tylko, ze automatyczne zwiekszanie ilosci policji prowadzi donikad. Po pierwsze, to jest dzialanie leczace skutki, a nie przyczyny.
    Po drugie od pewnej wielkosci/ilosci przestepcow spoleczensto nie wyrobi – w koncu policje sie oplaca z podatkow, a ludzie widzac, ze przestepczosc sie nie zmniejsza, odmowia placenia coraz wyzszych podatkow na ten cel.

    Nedza, bieda i ogromne roznice spoleczne zawsze i wszedzie generowaly wzrost przestepczosci, chyba ze byly trzymane za morde przez dyktatury. Nawet tutaj jednak nie dziala to do konca. W socjalistycznej Polsce co prawda przestepstw z uzyciem broni, pobic ze skutkiem smiertelnym i rozbojow bylo stosunkowo malo, za to kradziez plenila sie wszedzie szerokim strumieniem.

    Jesli jest grupa spoleczna, ktora zyje w nedzy a zarazem nie ma zadnych perspektyw na wyrwanie sie z beznadziejnej sytuacji, to jej czlonkowie ZAWSZE beda lamac prawo. Po prostu, maja niewiele do stracenia, za to moga cos zyskac.

  45. @Bobola
    Czym miał ich zastrzelić? Śmiechem? Był po służbie, policjant po służbie jest w cywilu, znaczy się bezbronny jak reszta nas cywili (bo broń służbową zdaje).

    Powściągliwość seksualna jest nienaturalna dla większości z nas, przez co prowadzi do zaburzeń na tym tle. Do tego robienie grzechu z seksu jest po prostu chore (bo i zresztą bierze się z chorych umysłów zbrodniarzy, którzy dochodzą do władzy poprzez tworzenie zinstytucjonalizowanych religii w celu zaspokojenia swoich żądzy – władza, bogactwo, pierwszorzędny dostęp do samic). Jak tego nie rozumiesz, to już twój problem, masz prawo twierdzić, że jest inaczej, ale mnie nie przekonasz, że stąpam po polu róż, kiedy widzę, że jestem po pas w łajnie.

  46. Nie znam sie na polskich przepisach policyjnych. W USA policjant jest uzbrojony zawsze – na sluzbie czy nie. Z polska milicja mialem do czynienia za czasow PRLu i wtedy mialem wrazenie, ze jest bardziej profesjonalna ale malo skuteczna jesli chodzi o zdarzenia kryminalne z zycia codziennego (np kradzieze, wlamania itp). Po okresie duzego chuliganstwa za czasow Bieruta i wczesngo Gomulki ( patrz lektura “Zly” Tyrmanda) nastapila poprawa poziomu bezpieczenstwa powszechnego ze wzgledu na lepszy sprzet oraz ostrzejsze kary za chuliganstwo. Ponadto PRL stawiala na prewencje – stad duza ilosc patroli na ulicach. Obecnie mamy model interwencyjny (jak w USA) . Policja pojawia sie wtedy gdy zdarzenie juz zaszlo. To obniza poziom bezpieczenstwa powszechnego bo bron osobista nie jest tak powszechnie dostepna jak w USA.
    Co zas sie tyczy doktryny zycia seksualnego NSKK to ma one pewne uzasadnienie w pryncypiach religijno-obyczajowych. Zreszta to raczej niepowsciagliwosc seksualna prowadzi do przestepstw z lubieznosci niz by to mialo miejsce odwrotnie (patrz sprawa Polanskiego).

  47. Zbyt mało wiadomo o całym zajściu by stawiać tezę o nieudolności policjanta.
    Czy rzeczą do zaakceptowania jest by policjant strzelał do dwóch nastoletnich łobuzów za to że rzucili kubłem śmieci w tramwaj ?
    Przecież wówczas policjant odpowiadałby za morderstwo.
    Z tego co doczytałem się sytuacja była dynamiczna.
    Policjant w cywilu (po służbie i pewnie bez broni) zwrócił gnojom uwagę.
    Jeden ze sprawców przytrzymywał policjanta a drugi wbił w niego nóż. Wszystko działo się pewnie błyskawicznie.
    Trzeba by nie lada komandosa by w tej sytuacji, przy bliskim kontakcie i nagłym ataku przeciwnika był w stanie obezwładnić gnojków.
    To z pewnością nie był pierwszy bandycki czyn tych gnojów.
    Pewnie od lat terroryzowali szkołę, innych uczniów, nauczycieli, prowadzili dilerkę narkotyków…. i byli kompletnie bezkarni.

    Miałem nieraz okazję rozmawiać z wieloma nauczycielami.
    Żyjemy w czasach w których nauczyciele boja się uczniów !
    Wg. rządzących “dobry” nauczyciel to taki który podlizuje się młodym szkolnym bandziorom, “zbraca” się z nimi, itp.

    No cóż to bez wątpienia kolejne fluidy “ducha świętego” który zstąpił na tą ziemię i “odnowił” jej oblicze !

    Zbrodnicze gnoje okazały się krańcowo zdemoralizowane przez polski system edukacji, “wychowania” i “ochrony praworządności”.

    Fundamentalną, inicjującą zło, przyczyną ich rozbestwienia było jak zwykle krańcowo cyniczne i wulgarne, bandyckie z natury, “uświadomienie” seksualne.
    Jeśli ktoś ma tu jeszcze jakieś wątpliwości to niech sobie przypomni polskie wulgaryzmy i jakiej kwestii ludzkiego życia dotyczą.
    I niech spróbuje sobie uczciwie w sumieniu odpowiedzieć na pytanie czy w języku Mickiewicza są znane słowa nie wulgarne, ciepłe i radosne (nie naukowe) dla określenia organów płciowych i czynności seksualnych.
    Zapewniam że takich wyrazów po prostu nie ma.
    I kto sprawił, jaka święta ponoć instytucja, że tak nas okaleczono i splugawiono ?!
    Czyż nie zaświadcza to dobitne o skali choroby która nas toczy ?

    Przez przeklętych pseudo prawodawców jako społeczeństwo, w tym także policjanci, jesteśmy kompletnie upupieni i ubezwłasnowolnieni.

    Nasze prawo do obrony jest fikcją.
    Obrona nas przez “stróżów prawa” jest fikcją.
    Szansa na natychmiastową i skuteczną interwencję “stróży prawa” w sytuacji zagrożenia naszego życia jest ZEROWA !

    Jak widzimy nad Wisłą mamy wyłącznie prawo być napadnięci, pobici, okaleczeni i zabici.
    To są nasze obywatelskie, konstytucyjne prawa w tym czymś co śmie nazywać się państwem Polskim.
    Innych praw nie mamy.
    Prawo bandyty jest tu wszystkim.
    Prawo ofiary niczym.
    Wniosek – rządzą nami bandyci !

  48. @futrzak

    Niewatpliwie bieda jest przyczyna wielu przestepstw. Nie mniej nie jest to przyczyna glowna. Sadzac po raportach z gazet polskich najwiekszymi przestepcami sa obecnie osoby doskonale zarabiajace na wysokich stanowiskach panstwowych. Mamy przeciez powrot Rzeczpospolitej Aferalnej PO. Za ciemnych czasow socjalizmu kradziez roznych towarow z zakladow pracy byla ulubionym zajeciem ich pracownikow. Powodem bylo czesciowo to, ze wielu towarow nie bylo na rynku. Ale bylo tez ogolne podejscie , ze wlasnisc spoleczna jest wlasnoscia niczyja. Nie jest to zreszta niczym dziwnym. Te same typy, ktore kradly z majtku pana dziedzica w PRLu kradly z majatku panstwowego.
    Zlodziejstwo jest druga natura naszego dzielnego ludu.
    Nie mniej stosowne kary usuwaja przestepcow na jakis czas albo i na zawsze z puli osob podatnych na pokusy. A obozy koncentracyjne czy to w Niemczech czy w ROsji Radzieckiej byly skutecznym srodkiem usuwania elementu kryminalnego.

  49. Do ateistów. Ciekawe czy będziecie tacy bezkompromisowi “w godzinę śmierci naszej”, jak Wam zachoruje ciężko ktoś najbliższy – jak trwoga to do Boga. Ciekaw jestem czy na Waszym pogrzebie kiedyś, nie będzie Księdza. Znałem wielu partyjnych ateistów co na Sąd Ostateczny wybrali się pokropieni wodą święconą. Oczywiście odbyło się to często dzięki wierzącej rodzinie i w tajemnicy.

  50. @Bobola:
    ja tematu przestepczosci rzadzacych oligarchii w ogole nie poruszalam, bo to zupelnie inna bajka.
    Dyskusja skupila sie wokol przestepczosci z uzyciem przemocy, takiej zwyklej, ulicznej.

    slav:
    myslisz, że ze strachu sie ktos nawroci na wiare w boga? 🙂
    Nie wiem jak inni, ale ja raczej nie.
    Niedawna smierc ojca nic nie zmienila u mnie tej kwestii, podobnie jak choroba wlasna (rak).
    Wiedzialam, ze albo bede miala szczescie i dobrych lekarzy i przezyje operacje bez szwanku, albo nie. Bog nie mial tu absolutnie nic do rzeczy.

  51. @slav
    Czemu mam się nawracać na coś, co jest naszym wytworem.
    Bóg jak i bogowie, duchy czy też latający potwór spaghetti są naszym wytworem, odpowiedzią na potrzeby ludzi, którzy nie potrafią znieść odpowiedzi nie wiem. Więc uciekają w wierzenia, jak trafią, to mają szczęście, jak nie, to w końcu zderzą się z rzeczywistością.
    Ilu z tych pokropionych ateistów zgodziło się na pogrzeb z księdzem przed śmiercią, a ilu ze względu na potrzebę rodziny pomimo własnego sprzeciwu do ostatnich oddechów?
    Dlatego jestem ciekaw, czy w końcu pojawi się ktoś charyzmatyczny między ateistami i stworzy taką antyreligię.

    @Bobola
    Polski policjant po służbie jest zazwyczaj nieuzbrojony, chyba że ma specjalne pozwolenie komendanta lub pozwolenie na broń osobistą i nosi broń prywatną.
    Wysokie kary nie działają prewencyjnie na nikogo innego niż dobrych chłopców, którym chwilowo wpadł do głowy głupi pomysł. W PRL było dla zwykłego szaraczka bezpieczniej, ponieważ prewencja sprawiała, że częściej łapano bandziorów nim się zaczęło coś dziać, poza tym, nie było tak jak teraz, że dajcie prawnika i cała zabawa w kotka i myszkę, tylko jak się wiedziało kto w danym rejonie kradł, to się brało delikwentów na komendę i trzymało tak długo aż fanty oddali (to z relacji mojego ojca). Po za tym, kiedyś Milicja i Policja budziły respekt, teraz przyszła moda na pogardę dla Policji, więc młodzież ma hasła JP (Je.ać Policję) CHWDP (Ch w d Policji) i są to na tyle popularne hasełka, że lądują na naszywkach, na plecakach. Do tego dochodzą sytuacje typu gówniaż ucieka na motorze, Policja strzela, trafia i wielkie larum, że niewinnego zabili (brak prawa jazdy na motor).

    Przestępczość się bierze przede wszystkim z braku perspektyw na lepsze jutro i kiepskich wzorców w postaci rodziców.
    Do tego dla ludzi zamożnych dodatkowe przyczyny to kiepscy rodzice, zaburzenia psychiczne i ciekawość.
    (tu już moje zrzędzenie na rzeczywistość)
    W Polsce ciężko o perspektywy na lepsze jutro.
    Trzeba nie tylko ciężko pracować, ale też znać 1001 sposobów na unikanie podatków, inaczej się nie opłaca pracować. Własna działalność w PL musi przynosić co najmniej 3000 zł żeby można było z tego wyżyć po opłaceniu haraczy na ZUS i US, prawo jest ustawione przeciwko przedsiębiorcom i wszelkiej inicjatywie oddolnej (z tąd w PL nie ma demokracji, jest tylko rosnąca grupa, dla której brakuje kwadracika na karcie wyborczej “mam was w głębokim poważaniu”).

  52. @JR: “Powściągliwość seksualna jest nienaturalna dla większości z nas”, zapewne tak, ale to nie znaczy, że jest nienaturalna. Jest tylko (i aż) nienaturalna z punktu widzenia większości. Kiedyś nienaturalne było branie prysznica.

  53. @Panika2008
    Nie porównuj potrzeb wiążących się z biologią, do potrzeb wiążących się z komfortem. Kiedyś naturalny był brak powściągliwości, teraz narzucono ją większości (o czym świadczy ilość zdrad małżeńskich) a pisałem że dla większości jest nienaturalna, bo w mniejszości są osoby o niskim libido (czyli z małymi potrzebami seksualnymi).

  54. @Panika2008
    “Kiedyś nienaturalne było branie prysznica”.

    Mam rozumieć że wraz z postępem technicznym, ekonomicznym i ewangelizacyjnym powściągliwość seksualna stanie się powszechna.

    Proponuję zatem wprowadzić skierowany na ten cel odpowiedni podatek od luksusu zbyt rozbuchanego libido.
    Od dawna już mówi się przecież o podatku “bykowym” dla płodnych byczków którzy się byczą a nie chcą płodzić nowych, sakramentalnych rzecz jasna, podatników.
    Dobre ku temu byłoby wszczepienie chipów kontrolujących także wszelkie procesy biologiczne w organizmie i kwalifikujące je do odpowiednich grup podatkowych. Zwłaszcza tych związanych z luksusową konsumpcją która powinna być stosownie wysoko opodatkowania.
    Przy okazji zatroskane o nasz los państwa będą mogły dalej “walczyć z ociepleniem” monitorując ilość wydychanego przez nas dwutlenku węgla.
    I rzecz jasna opodatkowując tą emisję odpowiednimi grupami podatkowymi.

    Wiadomo przecież że podczas wielu fizjologicznych czynności opodatkowanych podatkiem od luksusu osobnicza emisja piekielnego dwutlenku węgla gwałtownie rośnie ! 😉

    Jest to rzecz niedopuszczalna i aspołeczna, rujnująca środowisko naszej planety !

    Dlatego należy też rozważyć możliwość penalizacji pewnych procesów fizjologicznych.
    Rysuje się tu jednak pewien ekonomiczny problem bowiem wtedy zanikną budżetowe wpływy z podatku od luksusu.
    Trzeba to zrobić tak by wilk był syty i owca cała.
    A najlepiej upiec trzy pieczenie na jednym ogniu.
    Penalizować, ścigać tylko wybiórczo niewygodnych osobników, a całej reszcie pozwolić (na tym etapie rozwoju rzecz jasna) na ukradkowe oddychanie, dyszenie, sapanie, wzdychanie, jęczenie, itp.

    I w ten oto prosty sposób cała populacja zostanie skryminalizowana !
    Stosowne doświadczenia na tym pulu zbierane są już od lat w dziedzinie tzw. ochrony praw autorskich.

    A to oznacza że na każdego będziemy mieli haka.
    Daj człowieka znajdziemy na niego paragraf.
    Odwieczny ideał, dzięki elektronicznym technologiom, wreszcie się spełni.
    Z wielkim pożytkiem dla rządzących opatrznościowo pomazańców Pana i dla demokracji.
    Amen.

  55. No coz, faceci, ktorzy nie moga zaspokoic pociągu płciowego robią się agresywni. Są też skłonni podejmować ryzyko, pędzić na koniec świata w imię ideologii. Jakoś mało znam ekspansywnych cywilizacji, w których była wolność seksu. Za to te, w których młodzi faceci byli sfrustrowani z powodu braku seksu (chrzescijanstwo, islam) i owszem 🙂

  56. Religia, Kościół jako instytucja i duchowość to 3 różne rzeczy. Wielu krytyków zdaje się mieszać te rzeczy zupełnie bezsensownie. Jelśi chodzi o ideologie, to np. komunizm (z założenia antyreligijny) doprowadził w imię powszechnej szczęsliwości i równości do zwykłego ludobójstwa na skalę wiekszą niz cała ciemna historia Kościoła.

  57. @szopen
    pełna zgoda, nawet piłkarzom przed ważnymi meczami (np. MŚ) odmawia się wizyt żon, no i agresja gotowa 😉

  58. @soband1
    Ja rozróżniam instytucjonalizowanie religii, bo to tak naprawdę oznacza śmierć religii na rzecz pasienia wierchuszki kapłańskiej. A czy komunizm zabił więcej ludzi niż KK przez te całe wieki, możliwe, ale zabijał przez niecałe 80 lat, ilu zabiłby KK, gdyby liczba populacji była taka jak za czasów komuny? Przecież KK zabijał ludzi przez jakieś 1400 lat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *